One Invoice
+
+
Smart finance.
Voor grote bedrijven zijn veel kleine opdrachten van verschillende leveranciers een doorn in het oog van de afdeling inkoop en financiën. Het afhandelen van veel verschillende crediteuren is kostbaar en tijdrovend. Werken met voorkeursleveranciers of beperkingen stellen aan het kiezen van leveranciers lijkt een voor de hand liggende oplossing, maar ontneemt uw collega’s de vrijheid om te bestellen.
One Invoice neemt schuldeisers over, waardoor de restuitgaven worden verminderd. U krijgt van ons één duidelijke factuur met daarop de uitgaven.
+
+
+
+
Merk positionering.
Merkpositionering beschrijft hoe een merk verschilt van zijn concurrenten en hoe het door een klant wordt ervaren. Merkassociaties creëren in de hoofden van klanten om hen het merk op een specifieke manier te laten zien. We hebben alle hoofden op hun kop gezet bij het positioneren van het merk, zodat One Invoice als nuttig, anders en geloofwaardig wordt ervaren in de beleving van de consument.
+
+
+
+
Brand identity.
Merkidentiteitsontwerp is de uiterlijke uitdrukking van een organisatie, product of dienst, inclusief de naam, het logo en de algehele visuele uitstraling.
Het onderstreept wie je bent en is het fundamentele middel tot klantherkenning, een wegwijzer. Het is het eerste dat uw klant identificeert met uw bedrijf en symboliseert de differentiatie van het merk ten opzichte van uw concurrenten. En dat is wat we deden… In de financiële wereld hebben we iets heel anders gemaakt.
+
+
+
+
Online.
Een geheel nieuwe identiteit heeft een geheel nieuwe website nodig. We hebben een online platform gecreëerd waarin de essentie van het One Invoice-concept wordt uitgelegd. Het richt zich op de drie belangrijkste doelgroepen; inkopers, finance en werknemers. De felle kleuren, lachende persona’s en leuke interacties weerspiegelen het DNA van One Invoice.
+
+