Land Rover
+
+
Land Rover.
Elk voertuig dat het Land Rover-embleem draagt, is ontworpen om moeiteloos over ’s werelds moeilijkste terreinen te rijden. Dit betekent dat we alles in het werk moeten stellen om ervoor te zorgen dat alle marketinginspanningen aansluiten bij dit unieke merk.
+
+
+
+
Communicatie.
Tevreden klanten zijn de beste ambassadeurs van uw merk. Als zij degenen zijn die over uw merk praten met hun relaties en positieve mond-tot-mondreclame voor uw merk verspreiden, wie heeft dan nog iemand anders nodig? Ze zijn uw meest oprechte en authentieke vertegenwoordigers van merk. Daarom is het ons voorrecht om ervoor te zorgen dat alle merkcommunicatie van onze kant ook oprecht en spontaan is. We gebruiken geen geautomatiseerde antwoorden en reageren ook niet als een robot. Een gehumaniseerde, empathische en authentieke merkstem bouwt een directe verbinding op met het publiek die is gebaseerd op vertrouwen. We omarmen onze trouwe klanten altijd met een persoonlijk tintje.
+
+
+
+
Strategie.
Een sterke en stabiele strategie zal koers zetten naar de te behalen doelen. We helpen en begeleiden om koers te zetten en te houden.
We erkennen dat soms onvoorziene gebeurtenissen een groot en onmiddellijk effect kunnen hebben op het bedrijf.
Welke beslissing bedrijven ook nemen, het betekent dat de marketingmethode waarschijnlijk zal veranderen. Een herziene strategie voor deze periode vereist creativiteit en het lef om niet te stoppen, maar van richting te veranderen.
+
+
+
+
Brand identity.
Elke dag is familiedag bij Kimman. De familie is het hart van het bedrijf. Het is bewezen dat een familiebedrijf stabieler, klantvriendelijker, toegankelijker en betrouwbaarder is. We vertellen het familieverhaal, we brengen het onder de aandacht. En ja, het begint met het logo.
+
+
+
+
Online.
Met een website, sociale media en online advertenties als krachtige communicatiekanalen, creëren we de mogelijkheid om rechtstreeks met onze eindgebruiker te communiceren. De kracht om niet alleen een loyale klant direct te belonen, maar ook om potentiële klanten te inspireren met rijke inhoud.
+
+
+
+
Evenementen.
100 jaar familiebedrijf is geen alledaags feest. Een prestatie mogelijk gemaakt door de loyaliteit van klanten, medewerkers en toewijding van 4 generaties vaders en zonen. De duidelijke instructie was: “Creëer een feest dat we zullen onthouden.” en dat was precies wat we deden.
+
+
+
+
Gifts.
Marketing gaat over het verkrijgen van de mogelijkheid om met mensen te communiceren, met hen in contact te komen en hen aan te moedigen producten te kopen. Geen contact, geen zaken. Het is de relatie die mensen met uw merk ervaren die kan leiden tot een verkoop. Wat is een betere manier om die relatie op te bouwen door een functionele gift aan te bieden en tegelijkertijd je merk zichtbaar te maken onder hun vrienden en familie? We ontwerpen en produceren geschenken die het verschil maken.
+
+
+
+
Fotografie.
Consistente, professionele merkfotografie van goede kwaliteit helpt om in een oogwenk de aandacht te trekken van potentiële klanten, omdat ze zullen zien dat u aandacht heeft voor detail, hoogwaardige inhoud, consistentie en vormgeving. Mensen vormen een eerste indruk in slechts 50 milliseconden, dus alles wat je deelt, moet een grote wow-factor hebben! We begrijpen hoe we dat mooie shot moeten maken.
+
+